środa, 31 października 2012

Wampirzyca i coś pysznego z dyni...

Tak straszyłam w zeszłym roku:) Niezła ze mnie wampirzyca:)


W tym roku oprócz pójścia z koleżankami na straszenie upiekłam także mini babeczki dynie, na które was zapraszam. przepis znalazłam na blogu u Balkeholic, ale zmieniłam go dodając puree z dyni. Puree robi moja mama, tutaj znajdziecie na niego przepis. 


Babeczki dyniowe 
  • 2 jajka
  • szklanka mąki tortowej
  • łyżeczka proszku do pieczenia
  • łyżeczka ekstraktu z wanili
  • 120 g masła miękkiego
  • cukier
  • 1/2 szklanki cukru
  • 3 łyżki puree z dyni

Masło z cukrem utrzeć na puszystą masę, następnie dodawać po jednym jajku, cały czas ucierając. Dodać puree z dyni, ekstrakt a na koniec mąkę z proszkiem do pieczenia. Wszystko cały czas ucierając. Ciasto wyłożyć do silikonowych foremek w kształcie dyni do 2/3 wysokości. Piec w piekarniku 180 st przez 16 minut. Mi wyszło z tej porcji 9 sztuk.



10 komentarzy:

  1. Kamilo, brak mi po prostu słów. Jestem zachwycona Tobą i Twoim blogiem. Dlaczego wcześniej go nie odkryłam ? Tak trzymaj ! To wspaniałe co robisz. Zostaję u Ciebie na stałe. A wampirzyca jest genialna :) Serdecznie Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Kamilo widzę że masz te same pasje co ja:)(konie i gotowanie) SUPER! uwielbiam takich ludzi:) życzę Ci samych sukcesów w kuchni i w siodle:) jestes fantastyczna i bardzo utalentowana jak widać po Twoim blogu:) pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne babeczki, udanego Halloween życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wampirzyca super i świetna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jaka w tym roku będzie kreacja;) a ciasteczka - babeczki fantastyczne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuję wam bardzo nie sądziłam ze tyle osób zechce tutaj zajrzeć i zostawić taki miły wpis po tym wpisie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilo jeżeli jesteś ze śląska zapraszam do naszej grupy na FB "Śląscy blogerzy" tam mamy nasz Kącik spotkań może uda się zorganizować jakieś spotkanie:) Zapraszam:)
    http://www.facebook.com/groups/103199449838838/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wampirzyca :) Dyńka też niczego sobie. A babeczki pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń