wtorek, 16 października 2012

Wyniki konkursu Śląskie smaki :)

Na początku chcę wszystkim podziękować za chęć wzięcia udziału w moim konkursie. Byłam mile zaskoczona tak dużą ilością waszych kulinarnych wspomnień z dzieciństwa :) Gdy je czytałam, aż czułam zapach tych pysznych dań! Wybór nie był łatwy, ale konieczny. O to Panie, których przepisy/wspomnienia najbardziej mnie zachwyciły :

- Ola
- wiktorkowa
- MamaKini
- Agiatis
- Ewelina Kowalska

Gratuluje !
Nagrody wyślę jak tylko otrzymam od was adresy ;) Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania mojego bloga ☺


4 komentarze:

  1. A czy mogę dostać maila, bo raczej nie chce podawać w komentarzu gdzieś adresu gdzie by był ogólnie dostępny dla wszystkich :) z góry dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję :) Adres do wysyłki prześlę na FB:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam męża ze Śląska...ale się ucieszy :))))))

    OdpowiedzUsuń